faq | Frakt og leveranse | Varer solgt og sendt av butikker

Varer solgt og sendt av butikker

Under den nåværende helsekrisen støtter vi butikker over hele landet. Så mens de er stengt, kan du trygt bestille mange av varene deres gjennom oss (avhengig av tilgjengelighet), og butikken vil motta inntektene. Vi tilbyr plattformen, de tar seg av levering, og for deg forblir shopping enklet og grei.

Hvordan kan jeg vite om en vare sendes av en butikk?

Hvis en vare er tilgjengelig direkte fra en butikk, får du beskjed på selve produktsiden: "Denne varen selges og sendes direkte fra en butikk #supportthestores".

Du kan også se hvilke varer du allerede har kjøpt fra en butikk på din kundekonto. Disse varene vil være tydelig merket med navnet på butikken som solgte dem til deg.

Hvis du har en kombinasjon av Zalando og butikkvarer i bestillingen din, er det mulig disse sendes til deg i separate pakker.

Hvordan kan jeg returnere en ordre fra en butikk?

Du kan returnere varer som selges og sendes fra en butikk gratis innen en periode på 100 dager - akkurat som enhver annen Zalando-ordre. Vi ber bare om at du returnerer varene direkte til butikken som sendte dem.

For å returnere, pakker du bare varene du ønsker å returnere i esken og legger den vedlagte returetiketten på esken. Bruk av vedlagte etikett garanterer at retur kommer til riktig adresse.

Oppbevar kvittering for retur til refusjonen din er behandlet, noe som kan ta opptil 14 dager etter at lageret har mottatt varen din.


Finner du ikke svaret du leter etter?
Kontakt oss
Chat med oss

Vi hjelper deg gjerne via chat, det kan være at din kundebehandler svarer på engelsk.

Ring oss

Mandag til fredag 08.00-18.00.

Prisene fra din teleoperatør er gjeldende.

Hva med 10% rabatt?*

Abonner på nyhetsbrevet

Motta nyheter og stilinspirasjon per e-post fra Zalando

Rediger dine innstillinger

Hva er du mest interessert i?

Les mer under Personvern. Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrevet uten kostnad.