faq | Frakt og leveranse | Mottok du en skadet pakke?

Mottok du en skadet pakke?

Beklager å høre, vi håper at varene var i pakken og at de ikke var skadet.

Dersom skaden kun gjelder selve esken, og du ønsker å returnere noe fra bestillingen, kan du bruke en hvilken som helst annen eske for å returnere. Vennligst last ned ditt returskjema fra din brukerkonto og benytt dette ved din retur. Ved partner varer vil returskjema ligge i selve pakken. Retur vil alltid være gratis hos oss ved bruk av vårt returskjema.

Dersom det mangler varer fra din pakke eller det var skade på varene kontakt oss på en av kanalene under, så vil vi hjelpe deg videre.

Vi kan dessverre ikke dekke kostnader for eller sende ut en ny eske for din retur i tilfelle den var skadet ved ankomst.

Reklamasjon


Finner du ikke svaret du leter etter?
Kontakt oss
Chat med oss

Vi er her for å hjelpe deg via chat.

Ring oss

Våre spesialister er klare til å hjelpe deg. Ventetiden kan ta opptil 2 minutter.

Mandag til fredag 08.00-18.00.

Prisene fra din teleoperatør er gjeldende.

Hva med 10% rabatt?*

Abonner på nyhetsbrevet

Motta nyheter og stilinspirasjon per e-post fra Zalando

Rediger dine innstillinger

Hva er du mest interessert i?

Les mer under Personvern. Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrevet uten kostnad.