Faq | Frakt og leveranse | Jeg har mottatt en artikkel som jeg ikke bestilte

Jeg har mottatt en artikkel som jeg ikke bestilte

Vi beklager hvis vi sendte deg noe du ikke bestilte.

Vennligst send feil vare til oss og bruk grunn 9, som sier at det ikke er den varen du har bestillt.

Du kan opprette en retur på din konto under "Returnere varer" der vil du kunne lage et returskjema du kan printe ut og bruke til å returnere varen. Du kan lese mer om hvordan du returnerer her

Dersom du ikke har tilgang til printer, vennligst ta kontakt med oss og vi vil sende deg et returskjema per post.

Den feilleverte artikkelen ble levert i stedet for et element du bestilte? Vennligst bestill artikkelen du ønsket på nytt. Hvis du allerede har betalt for bestillingen vil du bli refundert så snart vi har mottatt og behandlet din retur. Du kan lese mer om hvor lang tid det vil ta før du ville kunne motta din tilbakebetaling her

Vi beklager så mye for ulempen.


Finner du ikke svaret du leter etter?
Kontakt oss
Ring oss

Våre spesialister er klare til å hjelpe deg. Ventetiden kan ta opptil 2 minutter.

Mandag til fredag 08.00-18.00.

Snakk med vår chatbot

Vår chatbot er her for å hjelpe deg. Dersom chatboten ikke kan hjelpe deg, vil den overføre deg til en av våre aktive agenter, som snakker enten norsk eller engelsk.

Din innboks

Det handler om stil

Abonner på nyhetsbrev fra Zalando

Rediger dine innstillinger

Hva er du mest interessert i?

Les mer under Personvern. Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrevet uten kostnad.