Hvordan kan jeg endre eller kansellere en bestilling?

Så lenge vi ikke har begynt å pakke varene, kan du kansellere hele eller deler av din bestilling.

Gå frem på følgende måte:

1. Logg på «Min konto» og velg «Mine bestillinger» i menyen til venstre.

2. Klikk på «Se/kanseller bestilling».

3. Klikk på «Kanseller bestilling» for å kansellere hele bestillingen, eller på «Kanseller artikkel» for å fjerne enkelte artikler. Følg instruksjonene på skjermen.

Hvis du har betalt med gavekort eller benyttet en rabattkode er det kun mulig å slette hele bestillingen. 

Hvorfor får jeg ikke opp alternativet «Se/kanseller bestilling»?

Funksjonene «Kanseller bestilling» og «Kanseller artikkel» er kun tilgjengelige i et begrenset tidsrom etter at bestillingen er registrert. Hvis du kun kan velge alternativet «Se bestilling», betyr det at det er for sent å kansellere bestillingen.

Kan jeg endre på en utført bestilling?

Du kan dessverre ikke endre adressen eller bytte varer etter at en bestilling er registrert. Dersom du vil endre adresse eller vare, kansellerer du bestillingen og legger inn en ny med riktig adresse/vare. Dersom det er for sent å kansellere bestillingen kan du la være å hente ut pakken, slik at den automatisk returneres til oss.
Vi oppfordrer deg til å kontakte utleveringsstedet og be de sende pakken i retur når du har fått hentemelding. Dette er for å få fortgang returprossessen og eventuelt refundering av bestillingen dersom denne er betalt.

Hva skjer med min innbetaling når jeg kansellerer bestillingen?

Dersom du har betalt med kort vil beløpet automatisk bli frigjort på kontoen din igjen innen fem virkedager etter kansellering. Ved betaling med gavekort blir beløpet igjen tilgjengelig på din Zalando-konto.


Få 10% på din neste bestilling?*

Abonner på Zalandos nyhetsbrev og få 10% på din neste bestilling i tillegg til eksklusive tilbud, ukentlig moteinspirasjon og personlige stiltips direkte i innboksen.

Under Personvern kan du lese mer om hvordan Zalando behandler dine data.