Spania, anno 2003. "Jóven" blir det sagt og deretter gjentatt veldig mange ganger i Coolways egen selvbeskrivelse. "Jóven" som i ung. Ut i fra det som ble tydet virker det som at merket er svært opptatt av å rette produksjonen mot det unge segmentet. Designet er hentet ut av ungdommens spontane lidenskap, fargene er hentet ut av deres massive følelser og tekstilet er hentet ut av ungdommens hardførhet og evne til å takle stress og motgang, selv om det ikke alltid skjer så grasiøst.

Coolway - sprøstekt

Sett på deg et par sko som enten minner deg om ungdommens sprudlende og til tider harde år, eller som representerer alle de ville ungdommelige følelsene dine. Coolway er nå å finne i 52 land med massivt mange butikker i byer og kjøpesentre. Dette er et morsomt og lekent selskap som er villig til å gi alt for å bli populært blant de unge. Kast deg over det som blir tilbudt på Zalando og hent ut den sprøstekte galskapen som representerer livet som ungdom.